When a homeless little ghost knocks on the door to the eccentric residents of a Ghost Train on the lookout for a place to belong, she accidentally attracts the attention from the "outsideworld" and must team up with the motley crew of monsters on a crazy quest to save not only the future of the Ghost Train but also her only chance to finally have a family of her own.