Desiderio, a young transsexual, has a true and intense love story with the owner of a car-wash, Andrea. Desiderio doesn’t know that his beloved partner is getting married with Maria, a housemaid, and he also ignores that the the girl who has rented an apartment owned by his family is actually Maria, the future wife of Andrea.