Marcus thinks his fourteen year old sister Emma is a dirty little slut. He doesn’t want to go to the same party as her, so he’s trying to convince his buddy Patrik to come downtown with him. But Patrik would rather go to the party because he likes banging fourteen year olds. The party turns out to be off the hook, and everyone there is all about "scoring". A game of "who dares, wins" breaks out. Emma seems to be in the lead. Four parties, copious amounts of booze, clueless parents and sweet teenage love. A lost generation who will do anything to forget.