In 1980, 32-year-old Mansour, traveled to Belgium with his friends, bought cars, and made a road trip across Europe back to Lebanon, a country that was already tired of enduring five years of a civil war. Today, 39 years later, retired Geo-historian Mansour (70) still lives in Beirut, having never traveled since. It was only after his daughter, Angie (30) left to Europe to study that strong memories of the most adventurous time of his life are reawakened. Angie invites her father to Brussels to look for a new car and go on the same journey he once did. But the path once taken by Mansour is no longer the same.