Within the first month of Russia’s invasion of Ukraine, more than 12.5 million people were forced to flee their homes and 5 million fled the country altogether. Antonin Peretjatko returns to Lviv with Andrei, who has left with his family for France, to retrieve Andrei’s personal belongings and to explore his own roots, but most importantly to record eyewitness testimony from people who have remained in Ukraine.