An unsuccessful actor is given the last chance to tell the truth about his life. Tasked by a Los Angeles TV company to film with a digital camera scenes of ordinary american life, Ethan Woodward prefers to investigate on the past of Vicky, a singer whose daughter was kidnapped 20 years ago and vanished into nothing. Woodward builds up his stories around this 'nothingness' and through them he tries to solve the mystery of this disappearance and at the same time to face the truth on his identity and his human condition.