An entrepreneur from Caserta engages in relations with the underworld and ends up compromising himself due to a relationship with Alba, the very young daughter of the mob boss. The situation will worsen, and the man will be forced to take refuge in a bunker built specifically for him, in which he will live a long time alone with himself, between hallucinations and ghosts of the past.