Sarah, a former mixed martial artist from Vienna, takes up the offer to work as a personal trainer for the three daughters of a wealthy family in the Middle East. In a palace surrounded by walls, with no internet access and constant surveillance on the sisters, Sara finds that they are not really interested in boxing training. The question is, why was Sara brought here?