Jack is a true gentleman and a class act of the short con game. With his young protégé, the charmingly streetwise Steve alongside the sharp and sexy Jenny, and the 'bloody hopeless' Goat, he runs a formidable team of quick-witted and successful con artists. Keeping the team on track and making sure Steve is focussed on the play is the only trouble for Jack- until a simple heist goes wrong and they are lumbered with a truck full of illegal immigrants destined for the sex trade.