Fourty-two year old Charlotte lives in seclusion with her father in Trentino. She is mentally impaired and lives in a world of her own. When her father is hospitalised for a heart attack, Charlotte's ten year younger brother, Leo, returns to the village after a decade's absence. He learns that his sister wants to leave and asks her to come to Switzerland with him. This is the start of an adventure, as Charlotte has never travelled before.