The story of ‘Quarto Savona 21’, the State police group which was in charge of protecting the deputy district attorney of Palermo and was killed with him in the explosion of Via D’Amelio on July 19th 1992, will tell the ‘Chronicle of a Foretold Death’, to use Marquez’s words.