Karen and Markus live with their children in Karen's idyllic childhood home. Karen's sister Jule and her family arrive to celebrate Markus's birthday. Somber memories of their deceased mother reinforce Jule's urge to rebel against her sister's dominance. As the house starts filling with life, Karen tenses up; everything comes to a head. Some past things are destroyed in order to create something new.