Three girls living together in Brighton: at her 21st birthday party Michelle breaks up with her long time boyfriend Gary, but he has other ideas and will do anything to win her back. Poor little rich girl Vicky has become a slave to daytime TV and she is kept down by her slacker boyfriend Colin but she still has dreams. Becky is due to take her finals at University...if only she could stop clubbing and messing men around, especially Neil.