Melrick, a 13-year-old boy, spends his summer with his grandmother Nicole in Cayenne, French Guiana. His presence and his desire to learn how to play the drum bring back the specter of Lucas, Nicole's son, also a drummer, who tragically died 11 years earlier. Faced with the grief that haunts his family and Lucas's best friend's desire for revenge, Melrick seeks his own path to forgiveness.