1792. Louis XVI, his wife Marie Antoinette, and their children have been arrested and imprisoned in the Tour du Temple, a sinister chateau in Paris, awaiting their trial. Far from the splendour of Versailles, they are isolated and vulnerable for the first time in their lives.