When young Gonga and his cousin Bart find a suitcase full of rusty crosses in a scrapyard, Bart gets the idea to turn them into neon crucifixes and sell them door-to-door to the gullible inhabitants of Tbilisi. Their crusade through the suburbs of the city becomes a quest for love and friendship.