Barbara Duggen, The Mobile Seamstress, is struggling to keep her fabric shop alive. After a botched sewing appointment sets her on a quest to replace her client’s button, she stumbles upon a drug deal gone bad. Faced with downed motorcyclists, guns, and a briefcase, Barbara is completely torn. She is forced to pick between three choices: commit the perfect crime, call the police, or drive away.