Seville, summer of 1984. Rita and Lolo are brother and sister, seven and five years old, and live at the heart of a humble working-class family. Rita dreams of going to the beach, but at home, her father's word is law, always. For the first time, Rita starts to question why things are like this. She also starts to realize that her home is becoming less and less safe, especially for her mother.