Everyday digital devices are no longer just tools; they have become gateways to a growing augmented universe that we experience largely without a physical connection. We now spend most of our time in a digital landscape, seeking happiness, wealth, relationships, knowledge, and experiences. What is today’s reality made of? A journey exploring how it feels to be human in the digital age.