A group of men attack two young shepherds. The 13-year-old Achraf is forced to bring the head of his cousin Nizar to the family as a gruesome message. Trying not to lose his mind, Achraf realizes that the ghost of his cousin is determined to accompany him. With the helplessness of his elders, Achraf is torn between holding on to Nizar and his duty to lead the family to retrieve the body.