On a remote volcanic island – a place everyone wants to leave – Nana has learned to stay. Her mother Nia, who suffers from a mysterious illness, left soon after her birth. When Nana comes down with a high fever, she is sent to the foot of a volcano for treatment. There, she encounters a world suspended between dreams and reality. Years later, when Nana is a teenager, Nia returns.