A collection of stories showcasing the wide variety of evil behavior human beings are capable of. We follow a man coming to grips with his new life cleaning toilets, a family man dealing with a moment of weakness, an accountant submitting to his needs, a group of friends fumbling a prank, a vicar and his wife disposing of an accident, and a lawyer ending his marriage.