A young tooth fairy (11) called 'Tooth' gives away a guzillion dollars and bankrupts Christmas and all of Fairytopia. She enlists the help of Tom and Tolly Wallit (6) to retrieve the money. However, the three find that money is not the answer when they meet Mrs Claus (Santa's wife) and convince her to return to Fairytopia, bringing magic back with her.