Anna is conflicted, on the outs with her own family, and facing an illness on her own, while Nadyia has fled a war that keeps her far away from her home. Everyone tells Anna to accompany her partner on a business trip; Nadyia is told to stay in Italy, where she’s safe. Their brief encounter will be a dash for freedom.