A young Georgian man named Lado is involved in smuggling antique furniture from Georgia to Russia. Tired of his immaturity, Medea, Lado’s girlfriend, buys for herself the apartment in St. Peterburg’s historic center. It is sold at a very low price because the apartment comes with its owner, Vadim Vadimich – an opinionated, old-fashioned character. At the time of the unlawful deportation of thousands of Georgians from Russia, Lado is caught and deported. The antique warehouse is raided, while Medea hides in a wardrobe.