Alim thinks he's living with the ghost of Cary Grant- and with Cary's help Alim manages to keep his wonderful boyfriend and carefree London lifestyle hidden from his mother Nuru who lives oceans away in Toronto. But things get messy when Nuru arrives to visit- with the intention of persuading Alim to come 'home' and marry- and Alim has to choose between his relationships with his mother, his boyfriend and his imaginary friend.