Schoolkids living on the top of the paradise island wait for the rain to stop. A former advertising executive is closing a land deal for her new villa. An entrepreneur battles nature while building a resort in the jungle. A veterinarian works cleaning snakes from the gardens of the foreigners. An influencer, disillusioned with love, recovers from losing everything overnight. A father and son prepare to leave for good, not knowing where. A dancer adopts a new identity, distancing herself from everything she’s ever known. Divers venture into uncharted waters, risking their lives for the challenge of conquest. The tensions between life’s possibilities revolve around the question of what life one should be living, with every decision leading to a different version of oneself. And while the earthly paradise might be nothing more than an ideal of imagination, humanity’s relentless pursuit for happiness persists.