Together for 10 years, Francis and Sonia no longer understand each other. While they try to save their relationship, Francis finds himself accused of the murder of his former rival Ti-Kong. Fleeing from the police, he falls into the clutches of a rogue surgeon, determined to defend male domination at any cost. Sonia then takes action to rescue Francis, save their relationship, and restore peace between the sexes.