When two boys are kidnapped in a border town in Nepal, Detective Inspector Pooja is sent from Kathmandu to solve the case. But when she arrives, the brewing political unrest and violent protests throw her off course, and she is forced to seek help from Mamata, a local Madhesi policewoman. By putting aside systemic discrimination and pushing through everyday misogyny, the women solve the case - but at what personal cost? Inspired by real events which took place in Southern Nepal during the 2015 race protests.