Issa is a young undocumented immigrant, struggling to survive in a large city in Italy. Thanks to a friend who lends him his identity, he starts to work as a rider. The precarious balance collapses when his bike is stolen. As he desperately searches for it, Issa is sucked into a dramatic spiral of events.