Matthias is a master of his profession. Do you need a 'cultured boyfriend' to impress your friends? A 'perfect son' to influence your business partners' opinion of you? Or maybe just a sparring partner to rehearse an argument? Whatever it is, just rent Matthias. While he excels at pretending to be someone else every day, just being himself is the real challenge.