Jasmine, a hairdresser from Naples in her 40s, appears to have it all: a devoted husband, three sons, and her own thriving salon. However, after her father's passing, she is haunted by a recurring dream that sparks an intense desire for a daughter. Determined to make this dream a reality, she boldly decides to adopt, risking her marriage, her sons' well-being, and her own moral compass. Despite facing numerous obstacles in the international adoption process and conflict in her family, Jasmine remains steadfast. The tumultuous journey challenges her beliefs and forces her to confront her deepest desires.