Sinan, a young lieutenant in the Turkish army, is asked to hand over his brother Kenan to a military court. Burdened by the tragic death of their father, both brothers embark on a journey through a land marked by political unrest. As they confront their beliefs, Sinan’s convictions are put to the ultimate test on the night of the coup. In a country where the State demands absolute loyalty, the brothers must decide if they are ready to face the sacrifices required by their duty and their conscience.