The district of ‘Little Jaffna’ in Paris is the heart of a vibrant Tamil community, where Michael, a young police officer, is assigned to infiltrate a criminal group known for extortion and money laundering for the benefit of separatist rebels in Sri-Lanka. But as he works his way deeper into the heart of the organisation, his loyalty will be tested, in a relentless pursuit against one of Paris’ most hidden and powerful gangs.