Sergione, a 50-year-old tattoo artist weighing 260 kg, has li- ved all his life in the working-class Palermo district of Bosco Grande. He was one of the city’s legendary punks, rebelling against the mafia culture of the 1980s. Thirty years later, he’s still sitting outside his mother’s house, doing drugs and partying with his street friends. Every time I return to my hometown, I go and listen to his tragi-comic anecdotes and longings for escape. As the seasons go by, I watch Sergio deteriorate. In mor- tal danger, he goes to a specialized center for super-obese people, from which he escapes a month later. Back in Bosco Grande, true to his punk mantra: «Live fast, die young», he once again gets bogged down in the morbid spiral of his addictions.