A young man crosses Europe in search of a new Ithaca. Disillusioned with his own country, he moves from a meager grape harvest in arid Banyuls-sur-mer to Brussels and a seductive, if wistful, encounter with a young woman there. Lastly, he hides out in a soulless suite in a Rotterdam skyscraper, where, like an angel of death, he sets in motion a grisly game seasoned with drugs and a digital daze.