There comes a time in everyone’s life when we need to start figuring out what our place in the world is. Caterina, for one, is in her twenties and wants to be a musician, but she’s paralyzed by fear and insecurity. One summer she meets her idol, the French singer Mia, and gets to know her. It is the beginning of a complex relationship that will accompany Caterina over the years and finally allow her to find home. Almost.