When, at the age of fifty-five, Isabella Ducrot, whose real name was Antonia Mosca, decided to become a visual artist, no one, not even Ducrot herself, ever dreamed that today, at ninety, she would be the darling of art galleries the world over. The film Tenga duro signorina! Isabella Ducrot Unlimited follows her activity for two years, both her achievements internationally and her private sphere. It’s more than a portrait of an artist who rose to the top despite being self-taught and an outsider; it’s an in-depth look at a woman who traversed the 20th century and ultimately revealed that “a happy life begins at sixty!” Wonderstruck by what she says and does, we believe her.