Adopted in Cambodia when he was four years old, Vakhim came to Italy in 2008. He only spoke Khmer and everything he saw was unfamiliar, but he was a cheerful child and to fit in, he put any traces of his short first life out of mind, though not entirely. His older sister, Maklin, is in Italy, too, and a few years later a letter arrives: Vakhim’s birth mother is asking after him. Francesca and Simone, his adoptive parents, decide to go look for her.