Jenny McKenzie is a little girl with a very difficult childhood. She is still tooyoung when his father, appointed as a member of the Supreme Court of the United States, is murdered. Her nymphomaniac mother never took care of her and never did it her grandmother,an actress too busy to get new roles. But Jenny’s boring and frustrated life suddenly changes.