Life's a constant struggle for Pansy. Racked with physical and mental pain, her dealings with the world are channeled through anger and confrontation: she argues with her family, her dentist, her doctor, the girl at the supermarket checkout... Curtley, her husband, has been at a loss as to how to deal with her for a long time while Moses, her son, lives in his own world, hardly says a word and spends his days aimlessly wandering the streets of the city. Only her loving sister Chantelle understands her and is able to help her.