Ana and Oscar are 30 years old and are in the midst of fleeing. Oscar, stuck with a crappy medical contract, is still hooked on his ex. Ana, without a partner or a job, feels lost and plans to move away. But on 1 January 2016, they meet and fleeing loses its meaning. Over the next ten years, they will have to face the passage of time and the decisions they make.