A young man, Aldo Formazzoni, has been given the task, from an early age to avenge his family feud of 100 years. The feud began in Old Naples, with the murder of a young boy who was beginning to move in gangster circles. Aldo's great Uncle, was on the run from the police, after partaking in a jewellery theft, and was gunned down in cold blood, after surrendering. And the Vendetta has begun.