Teresa is a dressmaker. She meets Samir, the greengrocer, who is actually a great tailor who had to emigrate from Pakistan. Enric, in the middle of a pivotal turning point in his life, returns to the village to attend the funeral of his grandma and discovers the relationship she had with Samir.