In a crime-ridden Rio de Janeiro, Regina and Valério seek a way out of the criminal hornets’ nest they call "family business". One night, the couple finds the obvious solution: kill the boss, Valério’s uncle, and sell the business, thus falling into the spiral of violence they wanted to escape.