An unprecedented attack to the heart of the Nation. It souds like a parody of the Br communiques the proclamation of Sonia Norton, a TV personage reacting to the mysterious disappearance of well known show people. Her alarm runs as a virus over the media circuits. Inspector Lucia Allasco, straight from convalescence, is tasked with the investigations together with her colleague Franco Berardi...