Roma, 1933: Sarah, a very beautiful american aristocrat married to a wealthy entrepreneur falls in love with Guido , a young engineer. A overwhelming love story starts between them and Sara is redy to leave her husband. But unexpectedly Guido disappears without leaving no traces...