The sequel to the hugely successful Lumière! The Adventure Begins reveals another hundred Lumière films, all immaculately restored. This new feature-length film aims above all to explore more deeply the history of the invention of cinema in the world and to confirm that the roots of the greatest and most beautiful works in the history of cinema lie in its origins.