Fifteen-year-old Fanny and her parents retreat to their summer house, embracing familiar routines: reading, swimming, and walking. Beneath the quiet simplicity, an unspoken grief lingers—they know it will be her mother’s last summer. As they try to seize the days they have left together, the family navigates the delicate balance between cherishing the present and facing what’s to come.