Benoît finds himself in debt and has to ask his rich parents for help once again. His plan to get money : make them believe he's getting married with his model friend Emily. The young couple is invited to Morocco to meet the whole family. When Emily cancels on the way to the airport, Benoit decides to invite his big mouth Uber-driver Fiona instead. It's only for the week-end... What could go wrong?